راهنمای سفارش لباس عروس از مزون عروس لیزا

راهنمای سفارش لباس عروس از مزون عروس لیزا

 

چرا سفارش لباس عروس؟

بر اساس درخواست های بسیاری از عزیزان، تصمیم بر این شد که امکانی رو برای خرید و سفارش دوخت اختصاصی لباس عروس قرار بدیم.

خوبیه این سفارشات اینه که امکان این وجود داره که هر مدلی رو که شما بپسندید، حتی از مدل های خارج از مجموعه مزون عروس لیزا هم باشه در عرض یک تا دو ماه به سایز خودتون براتون دوخته میشه و درب منزلتون تحویل داده میشه. اگر هم از آلبوم های لباس عروس روی سایت دیدن نکردید به این لینک مراجعه کنید.

 


دوخت لباس عروس با پارچه های ایرانی , ترک یا فرانسه

اگه شما بخواین, لباسی که شما سفارش میدید به دست متخصص طراحی دوخت با تجربه ایرانی که سابقه ۱۵ سال طراجی و دوخت لباس عروس در مزون های خارج از کشور رو داره، دوخته میشه. اما شما در انتخابتون میتونین انتخاب کنین که از پارچه های ایرانی استفاده بشه یا پارچه های ترک و یا فرانسه . این پارچه ها قیمت های متفاوتی دارن و مزیتشون در اینه که لباس هایی که از پارچه های با کیفیت و درجه ۱ استفاده میشه و زیبایی کار رو بیشتر میکنه.

 


فرآیند ثبت سفارش ها

سفارش شما با تماس با مزون ثبت میشه و ما بعد از بررسی های اولیه قیمت تمام شده روز رو بهتون اعلام میکنیم و با تایید شما به طور قطعی سفارش ثبت میشه.


نکات مهم

در زمان سفارش دو  تاریخ جشن و تاریخی که خودتون میل به تحویل گرفتن لباس رو دارید اعلام کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که احتمالا فرآیند تحویل لباس تا یک ماه طول میکشه و بهتره که دقیقا با تاریخ جشنتون تداخل نداشته باشه تا از استرس های احتمالی جلوگیری بشه.

شماره تماس مزون جهت سفارش: 01143271691

لباس عروس